Wednesday, June 4, 2014

Laura Girotti

I love animals in their entirety, it is as if I knew them all and I feel the need to take care of them as if they were all brothers and sisters. I really enjoy working at crochet and I do even for animals. With the proceeds I will do activism in defense of our fellow non-human life as well as humans less fortunate.


Animals are my Masters and accompany me in daily choices, by the way I don't eat animals. I believe there is beauty in everything and in every human being, regardless of the species and breed to which it belongs. My motto is "Each life is worth".


I've combined my passion for animals to crochet, hence the name "UncinettoAnimaletto":-)

Links:
Amo gli animali nella loro totalità, è come se li conoscessi tutti e sento il bisogno di prendermi cura di loro come fossero tutti fratellini e sorelline. Mi piace molto lavorare all'uncinetto e lo faccio anche per gli animali. Con il ricavato mi impegno a fare attivismo in difesa dei nostri compagni di vita non umani ed anche per gli umani meno fortunati.

Gli animali sono i miei maestri e mi accompagnano anche nelle scelte quotidiane, a proposito non mangio gli animali. Credo ci sia bellezza in ogni cosa e in ogni essere, indipendentemente dalla specie e razza a cui appartiene. Il mio motto è "Ogni vita vale".

Ho unito la mia passione per gli Animali a quella per l'Uncinetto, da qui è nato il nome "UncinettoAnimaletto" :-)